ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. توسط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی صورت می گیرد؛ برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی صنایع غذایی به صورت مجازی


مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در راستای ارتقای تخصصی صنعت از طریق بالابردن سطح علمی و فنی کارشناسان شاغل در صنایع غذایی و علوم مرتبط، اقدام به ارائه خدمات آموزشی تخصصی در این حوزه به صورت مجازی نموده است.
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، «دکتر راضیه نیازمند» افزود: این موسسه علاوه بر اجرای دوره های تخصصی مورد نیاز صنایع غذایی، دارای تاییدیه رتبه اول اداره استاندارد در حوزه آموزش های دوره های تدوین استاتدارد، تکنیک های کیفیت و فنی مهندسی در رشته های صنایع شیمیایی و پلیمر، خوراک و فرآورده های کشاورزی، میکروبیولوژی در سطح ملی می باشد.
وی ادامه داد: با توجه به برگزاری دوره های مدون در طول سال و نیز بازخورد مناسب از فراگیران آموزشی، تقویم آموزشی سالیانه بر اساس نیازهای صنعت، فراگیران و واحدهای صنفی مرتبط برنامه ریزی و اجرا می گردد.
وی همچنین بیان کرد: از جمله دوره های آموزشی که در سال 1400 برگزار می شوند می توان به آشنایی با تکنیک الایزا، محلول سازی، گاز کروماتوگرافی، کروماتو گرافی مایع با عملکرد بالا، مقاله نویسی، آشنایی با نرم افزارهای اند نوت و مینی تب و الکترو فورز اشاره کرد.
نیازمند تصریح کرد: با توجه به محدودیت های وضع شده به دلیل شیوع بیماری کرونا، موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از مهر ماه سال 99 اقدام به برگزاری دوره های آموزشی به صورت غیر حضوری و مجازی بر بستر وب نموده که خوشبختانه با استقبال فراگیران روبرو شده است.
وی گفت: از آنجا که دانشجویان رشته های مرتبط با صنایع غذایی، کارشناسان و مهندسان خطوط تولید آینده واحد های صنفی را تشکیل می دهند، موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی تسهیلاتی برای حضور آنها در دوره ها و کارگاه های آموزشی قائل شده است.
شایان ذکر است؛ دوره های آموزشی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی براساس محورهای مشخص شده برای گروه پژوهشی این موسسه از جمله فرآوری مواد غذایی، میکروبیولوژی و نانوتکنولوژی مواد غذایی، شیمی مواد غذایی و طراحی ماشین آلات صنایع غذایی برگزار می شود که علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت موسسه به ادرس www.rifst.ac.ir مراجعه فرمایند.
 

تگ ها: