ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. رئیس موسسه به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، متن پیام دکتر سید محمدعلی  رضوی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا

مبارزه حق با باطل اعم از کفر و شرک و نفاق سابقه‌ای به‌اندازه طول تاریخ بشریت دارد و ظلم پدیده‌ای نامأنوس با بشر نیست بلکه همیشه باعث نفرت انسان‌های آزاد و آزادی‌خواه بوده است .

برای وجدان‌های بیدار و عقول سلیم و اذهان فکور و حق جو ، بیان سابقه و تاریخچه سیاه مهاجران به قاره ناشناخته و جنایات وحشیانه علیه سرخ‌پوستان و پس‌ازآن ، جنگ و خونریزی‌های متعدد علیه بشریت در کشورهای مختلف جهان به بهانه‌های واهی ضرورت ندارد . کارنامه «آمریکا» ، «شیطان بزرگ» در طی قرن اخیر مملو از سیاهی و پلیدی است که نمونه‌های عینی آن را می‌توان در ویتنام ، ژاپن ، کره ، عراق ، افغانستان ، یمن و امروز به‌صورت گسترده در فلسطین مظلوم مشاهده کرد .

و «جمهوری اسلامی ایران» با حرکت عظیم آن حکیم الهی ، خمینی بت‌شکن و رهبری خلف صالح او همچنان بااقتدار ، پرچم‌دار مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و صهیونیسم خون‌خوار و وحشی است . ۱۳ آبان ماه یادمان خروش مردان غیور وزنان آزاده‌ی این سرزمین علیه ظلم و سیاهی ، خونی تازه در رگ‌های ظلم‌ستیزان جاری می‌کند تا فریاد علیه سیاهی و ستم خاموش نشود . در کنار همه‌ی مظلومان جهان ایستاده‌ایم و با قلبی پردرد از فجایع اخیر غزه و با استغاثه برای ظهور موعود عدالت‌گستر ، این روز بزرگ را گرامی می‌داریم .

دکترسید محمد علی رضوی

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

1402/08/13

تگ ها: