ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری 1401

ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1401 به اطلاع می رساند جهت ثبت نام روز سه شنبه مورخ  1401/06/19 به آدرس الکترونیکی stu.rifst.ac.ir  مراجعه نمایید و وارد پرتال دانشجویی خود شوید و کلیه گزینه های موجود در منوهای پرتال را تکمیل نمایید. در ضمن جهت ثبت نام حضوری و انتخاب واحد روز شنبه مورخ 1401/07/09 به مؤسسه مراجعه نمایید لازم به ذکر است کلاسها از هفته دوم مهر ماه شروع میشوند.   

1- مدارك مورد نياز: 
 -    شش قطعه عکس 3*4 پشت نویسی شده
 -    کپی کارت ملی و شناسنامه دو سری 
 -    اصل و کپی مدک کارشناسی 
 -    اصل و کپی مدرك كارشناسي ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ای مورد تأیید وزارت علوم،تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی (فارغ التحصیل١٤٠١) که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) قید شده باشد. حداکثر تا تاریخ 1401/06/31
 -    پذیرفته شدگانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ای نمیباشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) یا دکتری حرفهای را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده موردتأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی میباشد.
 -    مدرك وضعیت نظام وظیفه
 -    مدرک سهمیه رزمندگان و ایثارگران
-    مدرک سهمیه مربیان


2-    آدرس مؤسسه: 
 -    مشهد- کیلومتر 12 بزرگراه آسیایی مشهد – قوچان، پردیس پارک علم و فناوری خراسان، مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی
تذکر: خواهشند است اطلاعات تکمیلی را از روی سایت موسسه پیگیری کنید.
 

تگ ها: