ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1.  دیدار با اهالی صنعت در روز ملی صنعت و معدن
  2.  دیدار با اهالی صنعت در روز ملی صنعت و معدن
  3. دیدار با اهالی صنعت در روز ملی صنعت و معدن
  4. دیدار با اهالی صنعت در روز ملی صنعت و معدن
  5. دیدار با اهالی صنعت در روز ملی صنعت و معدن
  6. دیدار با اهالی صنعت در روز ملی صنعت و معدن

به گزارش روابط عمومی موسسه صبح امروز (شنبه 1402/04/10) دکتر رضوی هم‌زمان با روز صنعت و معدن با حضور در دو کارخانه خوشگوار و شیر پگاه خراسان این روز ملی را به مدیران این دو واحد صنعتی تبریک گفت.

در این دو دیدار که معاون پژوهش و فناوری، مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت و مسئول روابط عمومی موسسه دکتر رضوی را همراهی می‌کردند با اهدا گل و لوح یادبودی این روز را به این دو صنعتگر فعال در خراسان رضوی تبریک گفتند.

در این دیدارها دکتر رضوی ضمن تبریک روز صنعت این روز بزرگ را گرامی دانسته و بر همه صنعتگران و فعالان در این حوزه تبریک گفت.

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی روز صنعت را عید ملی تولید توصیف کرد و گفت: عیدی که در آن هر یک از ما، فرصتی داریم تا به‌تمامی کسانی که با سختی و تلاش، به پیشگامی صنعتی کشورمان اندیشیده و دست‌به‌کار شده‌اند، سپاسگزاری کنیم. این روز، مایه افتخار است برای تمامی صنعتگران، کارگران و تمامی افرادی که در هر رده و پستی از چرخه تولید، نقشی باارزش و نیکو را بر عهده‌دارند.

وی گفت: صنعت، چرخه‌ای بی‌پایان است که در آن علم و دانش، به‌سرعت پیشروی می‌کند و تکنولوژی‌های نوین، دستاوردهایی شگفت‌انگیز را به ارمغان می‌آورد. در این دوران پویا، صنعت به‌عنوان قدرتی تحول بخش شناخته‌شده است که از ایده‌ها تا اجرا، از نقشه‌برداری تا تولید، از ماشین‌آلات تا روش‌ها، همه را به ابعاد جدیدی رسانده است.

در این دو بازدید مهندس پرهیزی مدیر کارخانه خوشگوار خراسان و مهندس هاشمی مدیرعامل شیر پاستوریزه پگاه خراسان از دکتر رضوی و همکارانشان تشکر و ابراز امیدواری کردند که این دیدوبازدیدها موجبات همکاری‌ها و روابط مستحکم‌تر بعدی را ایجاد خواهد کرد.

تگ ها: