ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. بازدید رئیس اداره تحقیقات و توسعه صنعتی و سلامت معاونت عتف ستاد کل نیروهای مسلح از موسسه

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عزیزی دلشاد به همراه گروهی از مدیران معاونت عتف ستاد کل نیروهای مسلح و موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی بازدید کردند.

در این بازدید که بیش از 3 ساعت به طول انجامید نمایندگان نیروهای مسلح به‌طور مشترک با مدیران گروه‌های پژوهشی و مدیران ستادی موسسه گفتگو کرده و از نزدیک با فعالیت‌ها و پروژه‌های این موسسه آشنا شدند. طی این دیدار موضوعاتی همچون امنیت و ایمنی غذایی، فرآوری مواد غذایی، بهره‌وری تولید مواد غذایی و مسائل مربوط به زنجیره تأمین غذا موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

سرتیپ دوم پاسدار محمد عزیزی دلشاد در حاشیه این بازدید ضمن خرسندی از فعالیت‌های صورت گرفته در این موسسه گفت: نگاه موسسه نسبت به موضوع امنیت غذایی و پرداختن به موضوعاتی ازاین‌دست ستودنی و ما در نیروهای مسلح این آمادگی راداریم تا در کنار شما به‌صورت جدی‌تر به این موضوع توجه کنیم.

وی در ادامه گفت: موضوع امنیت غذایی یک موضوع راهبردی و مهم در دنیاست و اهمیت این موضوع در جنگ اوکراین و روسیه بروزش را به‌خوبی نشان داد.

رئیس اداره تحقیقات و توسعه صنعتی و سلامت معاونت عتف ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما در مجموعه نیروهای مسلح زودتر از عموم کشور و با حساسیت بیشتری به این موضوع ورود کردیم که نتیجه آن تدوین سند امنیت غذایی در نیروهای مسلح بود و بعدازآن سند امنیت غذایی در سطح ملی تدوین و ابلاغ گردید.

عزیزی دلشاد در بخشی دیگر به همکاری‌های دوجانبه موسسه با صنایع دفاع اشاره کرد و افزود: مأموریت موسسه انجام تحقیقات راهبردی است و امیدواریم بتوانیم با انجام پروژه‌های بلندمدت به دستاوردهای مهمی که نیاز جامعه و نیروهای مسلح است برسیم.

دکتر رضوی در ابتدا ضمن خوشامدگویی به حاضرین هدف از این بازدید را فرصت‌های همکاری در زمینه‌های تحقیق و توسعه، فناوری‌های نوین و اشتراک اطلاعات برشمرد. در این راستا تفاهم‌نامه راهبردی همکاری‌های فناورانه سه‌جانبه بین موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، اداره تحقیقات و توسعه صنعتی و سلامت معاونت عتف ستاد کل نیروهای مسلح و موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی و به امضاء طرفین رسید.

تگ ها: