ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. دکتر اسدی فر

به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، دکتر رضا اسدی فر در نشست مدیران آزمایشگاه های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی که به میزبانی این موسسه در مشهد برگزار شد گفت: برنامه کلان شبکه برای سال های 98 و 99 ارتقاء تعاملات بین المللی با هدف افزایش درآمدهای ارزی برای دولت است که برای تحقق این موضوع شبکه با تمام توان با آزمایشگاه های فعال کشور همکاری خواهد کرد.

وی ادامه داد: از جمله راه های کسب درآمد در شبکه می توان به ارائه خدمات آزمایشگاهی، تدوین استانداردها، ممیزی ها و سایر موارد از این قبیل اشاره کرد.

اسدی فرد با اشاره به تحریم های موجود افزود: در دل هر محدودیتی فرصت نهفته است و قطعا تحریم ها با توجه بیشتر به ظرفیت های داخلی و کشف راه های کسب درآمدهای غیر نفتی باعث پیشرفت کشور خواهند شد.

وی به آغاز فعالیت بنیاد علم و فناوری مصطفی اشاره و بیان کرد: این NGO برای توسعه علم و فناوری در جهان اسلام تاسیس شده است.

وی در پایان از تامین مالی صورت گرفته از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شبکه خبر داد و گفت: با تامین مالی صورت گرفته در سال جاری طرح تخفیف خدمات آزمایشگاهی برای اعضای هیئت علمی و باشگاه مشتریان اجرا خواهد شد.