ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. وبینار علمی تخصصی کاربرد، پایش و ایمنی زیستی پروبیوتیک ها برگزار شد
  2. وبینار علمی تخصصی کاربرد، پایش و ایمنی زیستی پروبیوتیک ها برگزار شد
  3. وبینار علمی تخصصی کاربرد، پایش و ایمنی زیستی پروبیوتیک ها برگزار شد
  4. وبینار علمی تخصصی کاربرد، پایش و ایمنی زیستی پروبیوتیک ها برگزار شد
  5. وبینار علمی تخصصی کاربرد، پایش و ایمنی زیستی پروبیوتیک ها برگزار شد
  6. وبینار علمی تخصصی کاربرد، پایش و ایمنی زیستی پروبیوتیک ها برگزار شد
  7. وبینار علمی تخصصی کاربرد، پایش و ایمنی زیستی پروبیوتیک ها برگزار شد

وبینار علمی تخصصی کاربرد، پایش و ایمنی زیستی پروبیوتیک ها به همت موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و با همکاری انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، یافته ها و تحقیقات نوین، اصول و مقررات تولید و فرمولاسیون فرآورده های پروبیوتیک، اصول و روش های پایش فرآورده های پروبیوتیک، ایمنی زیستی پروبیوتیک ها و کاربرد آن در علم پزشکی از جمله محور های برگزاری این وبینار تخصصی بوده است.
معاون پژوهشی علوم و صنایع غذایی در آئین گشایش این وبینار گفت: برگزاری این وبینار نمونه بارز حرکت پویای متخصصان و محققان کشور برای اشتراک گذاری نتایج تحقیقات در زمیته ارتقای ایمنی و سلامت جامعه و همچنین آمادگی در برخورد با چالش های پیشرو است.
«دکتر ابوالفضل پهلوانلو» با اشاره به سخن بقراط حکیم افزود: در شرایط کنونی و بروز بحران کرونا در جهان سخن این دانشمند برجسته که می گوید: «بگذارید غذای شما، داروی شما باشد»، اهمیت غذاهای فراسودمند را در سلامت انسان بیشتر نمایان می سازد.
وی با تاکید بر اینکه پروبیوتیک ها در سبد غذاهای فراسودمند جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده اند افزود: انتظار می رود محصولات پروبیوتیکی بازار 70 میلیارد دلاری را در پنج سال آینده به خود اختصاص دهند.
وی ادامه داد: موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به عنوان تنها مرکز تخصصی صنعت غذا در کشور علاوه بر انجام پژوهش های کاربردی در جهت رفع نیازهای فناورانه صنایع غذایی، با بهره گیری از دانش و تجارب ملی و بین المللی در حوزه های بنیادی دانش و فناوری نیز تاثیر گذار بوده و سرمایه گذاری گسترده ای در جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات غذایی انجام داده است.
وی با بیان اینکه موضوعات سخنرانی های این وبینار به صورت کاربردی و صنعتی انتخاب شده است گفت: در این وبینار تعداد 10 سخنرانی در قالب چهار پنل با موضوعات اصول و روش های پایش فرآورده های پروبیوتیکی، تولید و فرمولاسیون، ایمنی زیستی و قوانین و مقررات ارائه گردید

تگ ها: