ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. با همکاری موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی؛ هشتمین سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها در استرالیا برگزار می شود

رئیس گروه همکاری های علمی بین المللی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از برگزاری هشتمین سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها بصورت مجازی توسط انیستیتو متخصصین علوم صنایع غذایی آسیا اقیانوسیه (APIFP) و با همکاری موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی 6 دسامبر 2021 (15 آذر 1400) خبر داد.
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، «دکتر مرضیه حسینی نژاد» گفت: موضوعات محوری این سمپوزیوم شامل پروبیوتیک ها و اثرات مفید آن بر سلامتی، خواص پروبیوتیک ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن، فعالیت های ضد ویروسی و نقش آن ها در مدیریت عفونت کوید 19 می باشد.
وی ادامه داد: کارگاه پروبیوتیک آسیا- اقیانوسیه یک رویداد علمی- صنعتی است که بطور سالانه توسط موسسه APIFP و به میزبانی موسسات پژوهشی یکی از کشورهای آسیا- اقیانوسیه برگزار شده و پیشرفت های علمی و فنی در زمینه پروبیوتیک ها را مورد بحث قرار می دهد. 
حسینی نژاد افزود: کشورهای میزبان برگزاری این رویداد در دوره های پیشین نیوزلند (2014) ، چین (2015) ، ایران- مشهد (2016)، ویتنام (2017) ، مالزی (2018) و  تایلند (2019)  بوده و پس از شیوع اپیدمی کرونا هفتمین دوره به صورت مجازی (2020) توسط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار گردید. 
وی گفت: نظر به استقبال گسترده متخصصین حوزه از برگزاری مجازی این رویداد، دوره هشتم این بصورت سمپوزیوم بین المللی، به میزبانی مجازی کشور استرالیا و با همکاری موسسه و انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران انجام خواهد پذیرفت.
 

تگ ها: