ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. بازدید اعضای کمیسیون سلامت خراسان رضوی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی
  2. بازدید اعضای کمیسیون سلامت خراسان رضوی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

به منظور هماهنگی برای بررسی وضعیت سلامت و امنیت غذایی، اعضای کمیسیون سلامت خراسان رضوی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، در این بازدید «دکتر مرتضی احتشام  فر»، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور اجتماعی بر احصاء پتانسیل های همکاری با سایر سازمان های مرتبط در حوزه امنیت غذایی تاکید کرد و خواستار همکاری های مشترک دو مجموعه برای ارتقاء سلامت و امنیت غذایی در منطقه گردید.
در ادامه «دکتر قدیر رجب زاده»، رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ضمن معرفی توانمندی های این مرکز پژوهشی برای توسعه همکاری های مشترک گفت: ساخت انواع کیت های تشخیص سریع آلاینده های مواد غذایی در موسسه از جمله دستاوردهای قابل توجه برای پیشگیری از بروز بیماری های ثانویه و تهدید سلامت عمومی جامعه به شمار می رود.
وی بیان کرد: ارزیابی و شناسایی نقاط خطر در کاهش و حذف آلاینده های مواد غذایی برای ارتقای سلامت جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می بایست بیش از پیش به آن توجه و برای رفع اثرات سوء ناشی از آنها تلاش شود و پیشنهاد گردید این موضوع در سطح استان عملیاتی گردد. 
رجب زاده در پایان خواستار همکاری مشترک با دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای توسعه غذا داروها به منظور رفع کمبود ریز مغذی ها در سبد غذایی خانوار شد.
 

تگ ها: