ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی صورت گرفت؛ انعقاد چهار قرارداد پژوهشی بین المللی در سال 1400

چهار قرارداد پژوهشی بین المللی توسط گروه همکاری های علمی و بین المللی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در سال گذشته منعقد شده است.
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، این گروه با هدف توسعه روابط علمی بین المللی و فراهم سازی بستر مطلوب برای برقراری مناسبات برون مرزی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی تشکیل شده است که  ایجاد ارتباط با مراکز علمی حوزه علوم و صنایع غذایی در سایر کشور ها و تلاش در جهت فعالیت های پژوهشی مشترک میان محققین خارج از کشور و اعضای هیأت علمی مؤسسه از جمله مهمترین فعالیت های این گروه می باشد. 
بر اساس این گزارش قراردادهای منعقد شده توسط گروه همکاری های علمی و بین المللی موسسه در سال 1400 با دانشگاه بورسا ترکیه، مرکز مطالعات همکاری های علمی بین المللی توبیتک ترکیه، مرکز تحقیقات هیدروکلوئید فیلیپس واقع در دانشگاه صنعتی هوبی چین و مرکز مطالعات همکاری های علمی بین المللی دانشگاه تامکانگ تایوان بوده است.
امضای قرارداد صنعتی برای انجام فرصت مطالعاتی و اعزام عضو هیات علمی این موسسه با شرکت لکارا تولید کننده نانو الیاف طبیعی از کشور پرو، مشارکت در برگزاری هشتمین سمپوزیوم آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها و برگزاری وبینار بین المللی روش های آزمون ایمنی و کیفیت مواد غذایی از دیگر اقدامات این گروه در سال 1400 به شمار می روند.
همچنین جلب همکاری اعضای جدید هیأت تحریریه نشریه تخصصی موسسه از دانشگاه های معتبر کشورهای چین، مجارستان، تایلند، ویتنام، استرالیا، نیوزلند و مالزی که منجر به ارتقای هیأت تحریریه و رتبه نشریه گردید از اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است. 
شایان ذکر است برگزاری کنفرانس بین المللی غذای طیب و همچنین ارتقاء سطح همکاری های بین المللی از طریق انعقاد چند قرارداد بین المللی مشترک از جمله برنامه های این موسسه در سال  1401 می باشد.
 

تگ ها: