ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود  موسسه برگزار شد.
  2. مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود  موسسه برگزار شد.
  3. مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود  موسسه برگزار شد.

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود صبح چهارشنبه پنجم مهرماه با حضور رئیس موسسه، معاونین پژوهش واداری و مدیران گروه‌های پژوهشی برگزار شد.

دکتر سید محمدعلی رضوی رئیس موسسه در سخنان خود با تبریک ایام ماه ربیع‌الاول و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدای علمی کشور حضور دانشجویان را در جمع خانواده علمی و پژوهشی موسسه تبریک گفت.

رئیس موسسه در بخش نخست سخنرانی خود در گزارشی، ضمن معرفی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به وجود سابقه موسسه و نحوه تشکیل آن اشاره کرد.

دکتر رضوی افزود: در موسسه علوم و صنایع غذایی تاکنون بیش 90 دانشجو در مقطع دکتری تحصیل‌کرده‌اند که از این میان 44 نفر فارغ‌التحصیل شده‌اند که در بخش‌های مختلف صنعت و دانشگاه مشغول به کارشده‌اند.

دکتر رضوی در بخش دوم سخنان خود با عنوان "ورود به دوره دکتری آمادگی برای اضافه کردن یک خط به علم است" گفت: دانشگاه مقطع جدیدی را پیش روی شما عزیزان قرار می‌دهد باید این دوره را به شکلی شروع کنیم تا دستاوردهای پررنگ‌تری نسبت به دوران قبلی تحصیل داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز ما و همه اعضای هیات علمی همان انرژی و شور راداریم که در شما هست، کار کردن با شما جوانان باعث می‌شود تا احساس خستگی نکنیم و دوشادوش شما حرکت کنیم.

دکتر رضوی ابراز امیدواری کرد که این دوره 4 ساله دوره‌ای پرافتخار همراه با خاطرات خوب خواهد بود و این قول را داد تا در موسسه فضای علمی را بهتر از گذشته ایجاد نماید تا شاهد شکوفایی بیشتر درصحنه‌های جهانی باشیم.

در پایان این جلسه مدیران گروه‌ها ضمن تبریک و خوشامد به دانشجویان در مورد دستاوردهای گروه‌ها مطالبی ارائه و دانشجویان در قالب یک تور علمی محیط آموزشی و آزمایشگاه‌ها را بازدید کردند.

تگ ها: