ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. معرفی بیش از 70 پایان‌نامه و رساله تقاضامحور با مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز عالی

طبق گزارش‌های منتشرشده توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال گذشته (1402) با مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز عالی کشور بیش از 70 پایان‌نامه و رساله برتر تقاضامحور معرفی شدند.

این پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برگزیده شامل طیف وسیعی از کاربردهای فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و حوزه‌های مدیریتی هستند و این موضوع بیانگر ارتباط و تعامل مناسب بین مراکز علمی و مسائل جامعه است.

این پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها بخش مهمی از توان پژوهشی کشور محسوب می‌شوند و نتایج آن‌ها می‌توانند تأثیر زیادی در بهبود وضعیت اقتصادی و صنعتی کشور داشته باشد.

وزارت علوم تحقیقات و فناوری کتابی تحت عنوان پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر تقاضامحور دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی منتشر کرده است که موضوع رساله دکتری مژده صراف با موضوع "به‌کارگیری سامانه اولئوژل به کمک قالب‌گیری امولسیونی جهت رسانش هدفمند بربرین استخراج‌شده از زرشک با روش خیساندن اتانول، کچرز تحت میدان پالس الکتریکی" باراهنمایی اساتید دکتر عادل بیگ بابایی و دکتر سارا ناجی به چاپ رسیده است. این انتخاب نتیجه تلاش‌های بسیار و پژوهش عمیق دانشجویان موسسه بوده و نشان از عمق و سطح بالای تلاش‌های انجام‌شده در این موسسه است.

این رساله به دلیل رویکرد نوآورانه، تحلیل دقیق و پیشرفت‌های برجسته در حوزه خود توانسته است در جایگاه برتر قرار گیرد.

تگ ها: