ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. مأموریت گرایی در موسسه مهم‌ترین هدف برای نیل به تثبیت جایگاه ملی
  2. مأموریت گرایی در موسسه مهم‌ترین هدف برای نیل به تثبیت جایگاه ملی
  3. مأموریت گرایی در موسسه مهم‌ترین هدف برای نیل به تثبیت جایگاه ملی
  4. مأموریت گرایی در موسسه مهم‌ترین هدف برای نیل به تثبیت جایگاه ملی
  5. مأموریت گرایی در موسسه مهم‌ترین هدف برای نیل به تثبیت جایگاه ملی
  6. مأموریت گرایی در موسسه مهم‌ترین هدف برای نیل به تثبیت جایگاه ملی
  7. مأموریت گرایی در موسسه مهم‌ترین هدف برای نیل به تثبیت جایگاه ملی

دکتر سید محمدعلی رضوی رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در نشستی با رئیس و معاونین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی گفت: مأموریت گرایی در موسسه یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های ما بوده که با این کار توانسته‌ایم جایگاه خود را در استان پررنگ کرده و در حال تثبیت این جایگاه در سطح ملی و بین‌المللی هستیم.

دکتر رضوی گفت: بر اساس این  مأموریت کنفرانس ملی امنیت غذایی، ایمنی غذایی و سلامت را در روز جهانی غذا در سال گذشته(1402) برگزار کردیم و تصمیم داریم در سال جاری این کنفرانس را به‌صورت بین‌المللی و با حضور چهره‌های علمی دیگر کشورها در ایران برگزار نماییم.

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ادامه داد: ما در حال حاضر با تغییر گروه‌های پژوهشی به سمت تغییر ساختار از موسسه به پژوهشگاه حرکت کردیم که امیدواریم این مهم به‌زودی محقق شود.

در ادامه این نشست دکتر مسعود نجف نجفی گفت: برنامه محور کردن اهداف یک موسسه یعنی انتخاب درست و صحیح یک مسیر برای رسیدن به موفقیت و بسیار خوشحالم که این موسسه در مسیر موفقیت قرارگرفته است.

وی نقطه عطف این موسسه را ورود دانشجویان تحصیلات تکمیلی برشمرد و افزود: حضور دانشجویان باعث چابکی هر چه بیشتر این مجموعه شده و با اختیارات خوبی که در اختیار شما در این موسسه قرار دارد در آینده شاهد رشد چشمگیر شما خواهیم بود.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این جلسه دستیابی به همکاری‌های بعدی است افزود: با توجه به رسالت‌های مشترک مرکز تحقیقات و موسسه پژوهشی آمادگی داریم تا بتوانیم یک برنامه مدون با یک هدف مشترک را طرح‌ریزی کرده و در سال جاری آن را پیگیری نماییم.

در ادامه این جلسه مدیران دو مرکز به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه تهیه و تولید  نان کامل، آلاینده‌های مواد غذایی ازجمله زعفران، تولید زیره مرغوب، و پرورش گونه جدید گردو پرداختند

تگ ها: