ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. بیانیه رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی درخصوص انتخابات

ریاست موسسه علوم و پژوهشی صنایع غذایی دکتر سید محمد علی رضوی  آحاد مردم بصیر ایران اسلامی به‌ویژه اعضای هیئت علمی ویاوران علمی را برای شرکت درانتخابات 8 تیرماه 1403 دعوت کرد.

اینجانب از تمامی اعضای هیئت علمی و دانشجویان و یاوران علمی گرامی دعوت می کنم؛ تا با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، ضمن مشارکت در انتخاب فرد اصلح، بار دیگر تصویری ماندگار از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان مخابره کنید.

حضور شما عزیزان در پای صندوق‌های رأی، نه تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که می‌تواند تأثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه های کشورمان داشته باشد.

انتخابات ریاست جمهوری، فرصتی بزرگ است که بار دیگر خواسته های ملت شنیده شود واراده دولت ها برای تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.

اساتید محترم، دانشجویان عزیز و یاوران علمی گرانقدر؛ شما طلایه دار دانش و پیشرفت هستید و می توانید با ارائه دیدگاه‌های سازنده و ترویج فرهنگ مشارکت در میان جامعه، علاوه بر ارتقاء سطح آگاهی سیاسی و اجتماعی مردم ، به شکل گیری موسسه پژوهشی سرآمد و تضمین آینده کشورمان کمک نمایید.

اینجانب ، ایمان دارم با حضور تک تک شما عزیزان همراه با رهبر مقتدر و بصیر ایران اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، با حضور پرشور در انتخابات هشتم تیرماه 1403 مسیر تحول و پیشرفت کشور را رقم خواهید زد انشالله.

سید محمد علی رضوی

ریاست موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی

تگ ها: