ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. برگزاری اولین دوره بین المللی مدرسه تابستانی موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی
  2. برگزاری اولین دوره بین المللی مدرسه تابستانی موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی
  3. برگزاری اولین دوره بین المللی مدرسه تابستانی موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی

اولین دوره بین المللی مدرسه تابستانی موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی به همت دفتر گروه همکاری های علمی-بین المللی از تاریخ سی ام تیرماه تا 8 مرداد ماه برگزار شد.

در این مدرسه تابستانی سعی شد تا با تکیه بر ظرفیت های موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برنامه های متنوع علمی و آموزشی در راستای ارتقای سطح علمی شرکت کنندگان برنامه ریزی گردد که هدف از اجرای آن ارتقای آگاهی علمی دانشجویان منتخب و نخبه کشور عراق بود.

لازم به ذکر است در این دوره کوتاه مدت چند تن از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های بغداد و العین و دانشجویان این دانشگاهها از رشته های کشاورزی و صنایع غذایی شرکت داشتند شرکت کنندگان علاوه بر بازدید از فضاهای علمی، آموزشی و آزمایشگاههای موسسه، با ظرفیتهای این موسسه آشنا شده و سپس در تورهای صنعتی و کارگاههای آموزشی تدارک دیده شده شرکت کردند.

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در مصاحبه با تمامی شرکت گان این مدرسه تابستانی، از برگزاری دوره رضایت کامل داشته و آن را کاملا مفید و کاربردی ارزیابی کردند و عنوان نمودند که خواهان برگزاری کار گاه های آموزشی مجدد و همکاری بیشتر بین دانشگاه های کشور عراق و موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی هستند

 

تگ ها: