ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. پیام رئیس موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند

دکتر سید محمد علی رضوی رئیس موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به پیشگاه ملت شریف ایران، دولتمردان، اعضای هیات علمی و یاوران علمی،دانشجویان و خانواده بزرگ موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی تبریک عرض نمود.

متن پیام دکتر رضوی به این شرح است:

تاریخ این سرزمین همواره شاهد ایثارگری، رشادت و از خودگذشتگی فرزندان پاک نهاد و یادآور روزهای پرشور خدمتگزارانی چون شهیدان والامقام رجایی و باهنر است.

بی تردید این شهیدان والامقام تجلی راستین روحیه خدمتگزاری بی منت و خالصانه به مردم و نماد وحدت بین ملت و دولت بوده اند و نام و یادشان همواره در تمامی ادوار این سرای کهن جاودانه خواهد ماند و همچنین “روز کارمند” یادآور ارج نهادن به مجاهدت های خالصانه قشر عظیم انسان های شایسته ای است که تمام هدفشان خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند است و همواره برای تعالی ، توسعه و بالندگی کشور و رفاه اقشار مختلف جامعه، می کوشند.

از اینرو، ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی، یاد و خاطره شهیدان وارسته رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و همچنین روز کارمند را به تمامی دولت مردان، خدمتگزاران صدیق و اعضای هیات علمی، کارمندان خدوم و زحمتکش ، دوام توفیقات روز افزون را مسئلت دارم.

سید محمد علی رضوی

رئیس موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی

 

 

تگ ها: