ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. برگزاری مراسم معارفه دانشجویان ورودی 1403-1404 در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

مراسم معارفه دانشجویان ورودی 1403-1404 موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با حضور 13 دانشجوی پذیرفته‌شده در گرایش‌های مختلف صنایع غذایی برگزار شد.

 این مراسم در فضایی دوستانه و علمی با هدف آشنایی دانشجویان با محیط پژوهشی و ماموریت موسسه برگزار گردید. در ابتدای مراسم دکتر جواد فیضی معاون پژوهش و فناوری موسسه ضمن خوشامدگویی، به معرفی سابقه و فعالیتهای صورت گرفته در موسسه پرداختند.

 در ادامه مراسم، دکتر سید محمد علی رضوی رئیس موسسه، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدید، با توجه به ابلاغ ماموریت موسسه در حوزه ایمنی و امنیت غذایی، بر اهمیت پژوهش در حوزه ایمنی و امنیت غذایی و نقش دانشجویان در پیشبرد اهداف علمی و فناوری کشور تأکید کردند.

ایشان همچنین ابراز امیدواری کردند که دانشجویان با بهره‌گیری از امکانات و حمایت‌های علمی موسسه، بتوانند در ارتقاء کیفیت صنعت غذا و ایجاد نوآوری‌های جدید موفق عمل کنند. رئیس موسسه با اشاره به حوادث اخیر منطقه، خاطرنشان کرد که اینگونه حوادث،علاوه بر خسارات انسانی و مالی، تأثیرات قابل توجهی بر تأمین مواد غذایی و زنجیره تأمین غذا دارند و این وظیفه متخصصان صنایع غذایی است که با نوآوری و پژوهش‌های تخصصی، راهکارهایی برای مقابله با این چالش‌ها بیابند.

مراسم با معرفی اساتید و اعضای هیئت علمی گروههای پژوهشی توسط مدیران گروههای پژوهشی، و توضیحاتی در مورد برنامه‌های آموزشی و پژوهشی موسسه توسط مدیر امور پژوهشی و تحصیلات تکمیلی و پرسش و پاسخ دانشجویان به پایان رسید.

تگ ها: