ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. پیام رئیس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دکتر سید محمد علی رضوی با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به اساتید و دانشجویان تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم ا... الرحمن الرحیم

با نام و یاد خداوند متعال و به امید کسب رضایت او، سال جدید تحصیلی را آغاز می کنیم. پیش از هر سخنی، به دانشجویان عزیزی که با همّت بلند وتلاش ارزشمند، به مقطع دکتری وارد شده­اند، خوش آمد می­گویم و از دیدار مجدد دانشجویان سال­های قبل نیز خرسندم و برای همه­ی عزیزان آرزوی توفیق روزافزون در سال جدید دارم.

اینک بار دیگر «ماه مهر»از راه می­رسد و نوید رویش و تلاش دانش‌پژوهان را با خود به ارمغان می­آورد .

اینجانب فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به محضر استادان محترم، دانشجویان عزیز و کارکنان ارجمند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می­نمایم و حضور دوباره­ی رهروان راه دانش و پژوهش را گرامی داشته و آرزو می­نمایم این رخداد مهم نوید بخش ایام و روزهای آرمانی بوده و رسیدن به قله­های کرامت انسانی را محقق سازد.

توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه حضرت حق مسالت می­نمایم.

انتظار مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از دانشجویان خود که به عزت و استقلال کشور متعهد هستند، این است که دو عنصر اصلی را مورد توجه قرار دهند: یکی عنصر علم و تحقیق و کارایی علمی و دیگری تدیّن و تذهیب نفس و حفظ و تقویت روحیه کار و تلاش و سلامت روحی و معنوی می­باشد.این دو عنصر بایستی بدون تفکیک از یکدیگر تعقیب شوند زیرا فقط در صورتی که علم با اخلاق و ایمان همراه باشد می­تواند به دور از انحراف و گمراهی تمدن ساز گردد. شما عزیزان دانشجو، طلایه داران ناب وغنی اسلامی ـ ایرانی در جهان به شمار می­آیید.

امید است از فرصت به دست آمده جهت تحصیل در این مؤسسه برای علم آموزی و خودسازی نهایت بهره را ببرید ومؤسسه را به داشتن دانش‌آموختگانی پژوهشگر و متخصّص، متدیّن و فرهیخته مفتخر سازید.

از مدیران و کارکنان مؤسسه نیز که همواره دلسوزانه و خستگی‌ناپذیر به فعالیت مشغول هستند، انتظار دارم با اهتمام و برنامه­ریزی مطابق با فرهنگ اسلامی ـ ایرانی، محیطی شاداب و پویا برای اعتلای علمی و معنوی فراهم آورند و در ارتقا و هموار کردن مسیر پیشرفت جوانان و آینده‌سازان کشور چون همیشه کوشا باشند.

 

دکتر سید محمد علی رضوی

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

تگ ها: