ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. نمایشگاه آی فود 2017 با تاکید بر کارآفرینی، نوآوری و بازرگانی در مشهد برگزار می شود

رئیس پژوهشکده علوم و صنایع غذایی گفت: نمایشگاه آی فود 2017 که به عنوان هجدهمین رویداد تخصصی سالانه در زمینه مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته مطرح می باشد با تاکید بر کارآفرینی، نوآوری و بازرگانی و آخرین دستاوردها و اطلاعات نوین در صنعت غذا در مشهد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی، «دکتر قدیر رجب زاده» رئیس این پژوهشکده در این خصوص افزود: این نمایشگاه با همکاری پژوهشکده علوم و صنایع غذایی و حمایت و پشتیبانی استانداری خراسان رضوی، سازمان های صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی استان، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان، دانشگاه فردوسی مشهد و چند نهاد دیگر توسط شرکت برساز رویداد پارس از 2 الی 5 شهریورماه 96 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

وی گفت: کارگاه آموزشی کاربردهای نانو در صنایع غذایی و همچنین نقش مراکز پژوهشی در توسعه و تقویت مراکز تحقیق و توسعه کارخانجات صنایع غذایی از جمله موضوعات کارگاه های تخصصی این نمایشگاه است که توسط پژوهشکده علوم و صنایع غذایی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.

شایان ذکر است این نمایشگاه در فضایی به وسعت 10 هزار متر مربع و با حضور بیش از 140 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

تگ ها: