ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. در آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)؛ موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی رتبه دوم فناوری و بین المللی سازی را کسب کرد

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی خبر داد: بر مبنای جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام  (ISC)، موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از میان موسسات پژوهشی کشور، موفق به احراز رتبه دوم شاخص‌های "فناوری و نوآوری" و "بین المللی سازی" گردید.
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، «دکتر سید محمد علی رضوی» با اعلام این خبر افزود: در رتبه بندی سال جاری که بر مبنای ارزیابی52 موسسه پژوهشی فعال کشور صورت گرفته موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با قرار گرفتن در میان ده رتبه برتر این موسسات، در پایش درهمکرد (کل موسسات پژوهشی) و بخش های تخصصی، به ترتیب موفق به کسب رتبه نهم و هفتم شده است.
وی با اشاره به رده بندی تخصصی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در گروه فنی و مهندسی، احراز رتبه اول بین‌المللی سازی در میان 23 مرکز پژوهشی ذیل این گروه را از توفیقات موسسه برشمرد.
شایان ذکر است که پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از سال 2008 به‌عنوان یک مرکز معتبر بین‌المللی، با به‌‌کارگیری فناوری‌های پیشرفته و منطبق با استانداردهای جهانی برای سنجش فعالیت‌های علمی و پژوهشی کشورهای اسلامی در جهت کمک به ارتقاء سطح علمی این کشورها فعالیت نموده و بر این اساس دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی کشورهای اسلامی موظف به همکاری با این پایگاه هستند. 
نمایه‌سازی نشریات معتبر این کشورها در تمام حوزه‌های موضوعی و به زبان‌‌های مختلف، به منظور ایجاد یک شبکه علمی در جهان اسلام، از جمله مهمترین فعالیت های این موسسه از بدو تاسیس تاکنون بوده و هم‌اکنون کلیه کشورهای اسلامی امکان بهره‌برداری از خدمات ISC را دارا هستند.
 

تگ ها: