ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. برگزاری مانور مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم از اهداف مشترک موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی.
  2. برگزاری مانور مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم از اهداف   مشترک موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی.
  3. برگزاری مانور مقابله با تهدیدات    زیستی و بیوتروریسم از اهداف مشترک موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی.
  4. برگزاری مانور مقابله با تهدیدات زیستی و    بیوتروریسم از اهداف مشترک موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی.
  5.    برگزاری مانور مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم از اهداف مشترک موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی.

دکتر جنگی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان در بازدید از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: با توجه به تهدیدات دشمن در ابعاد مختلف آمادگی داریم تا اولین مانور مقابله با تهدیدات زیستی و بیوتروریسم را به‌صورت مشترک برگزار نماییم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی افزود: با توجه به گزارشی که در ابتدای جلسه ارائه شد همه فعالیت هایی که در موسسه در حال انجام است از نگاه ما پدافند غیرعامل بوده و شما در این حوزه بسیار پیشرو بوده‌اید. وی تأکید کرد: پایداری کشور و پایداری استان در حوزه صنایع غذایی با توجه به رسالت و مأموریتی که شما دارید درگرو رصد دقیق و تخصصی همه مسائل است.

در ابتدای این بازدید دکتر سید محمدعلی رضوی رئیس موسسه ضمن خوش‌آمد و تشکر از دکتر جنگی و همراهان ایشان بر روابط بیشتر بین این دو دستگاه تأکید کرد و گفت: انتظار داریم سطح همکاری‌های موجود با توجه به فعالیت‌های عظیم و ملی موسسه گسترش پیداکرده و در آینده نزدیک شاهد تقویت و ارتقاء آن باشیم.

 

تگ ها: