ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از مجموعه کارخانجات لبنی بینالود
  2. بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از مجموعه کارخانجات لبنی بینالود
  3. بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از مجموعه کارخانجات لبنی بینالود
  4. بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از مجموعه کارخانجات لبنی بینالود
  5. بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از مجموعه کارخانجات لبنی بینالود
  6. بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از مجموعه کارخانجات لبنی بینالود
  7. بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از مجموعه کارخانجات لبنی بینالود
  8. بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از مجموعه کارخانجات لبنی بینالود
  9. بازدید مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از مجموعه کارخانجات لبنی بینالود

به منظور گسترش همکاری های دو جانبه، مدیران و اعضای هیأت علمی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی از شرکت فرآورده های لبنی بینالود نیشابور بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده علوم و صنایع غذایی، «محمد شفیع مشعوفی» مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی بینالود نیشابور گفت: شرکت فراورده های لبنی بینالود نیشابور در سال 1368 با هدف ایجاد اشتغال و رونق بخشیدن به اقتصاد منطقه و توسعه دامداری ها، تاسیس و در سال 1371 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود و امروزه با استفاده از تجهیزات مدرن، آزمایشگاه های مجهز و بهره گیری از پرسنل مجرب و متخصص به تولید انواع ماست تازه چکیده، دوغ، شیر کاکائو، کشک، پنیر سفید، کره،، خامه قنادی، خامه صبحانه، پنیر پیتزا و شیر پاستوریزه در بسته بندی های  متنوع می پردازد.

وی ادامه داد: شیر مصرفی محصولات این کارخانه از بهترین دامداری های شرق کشور در نیشابور تهیه می شوند که شاخص های کیفی آنها از ثبات نسبی برخوردار است.

وی افزود: مدیران این مجموعه به پژوهش و ایجاد تنوع در محصولات توجه جدی دارند و برای توسعه مجموعه از ایده های جدید استقبال می کنند.

در ادامه مدیر کارآفرینی و ارتباط با جامعه پژوهشکده علوم و صنایع غذایی ضمن معرفی اجمالی پژوهشکده و دعوت از اعضای هیأت مدیره شرکت فرآورده های لبنی بینالود نیشابور برای بازدید از این مجموعه گفت: این مرکز پژوهشی که در آینده نزدیک به موسسه ارتقاء خواهد یافت تنها پژوهشکده ملی مستقل وزارت علوم است که با توجه به مزیت های منطقه شرق کشور در صنعت غذا در مشهد تاسیس شده است.

«دکتر علیرضا صادقیان» بیان کرد: خدمات آزمایشگاهی، مشاوره های فنی و تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، تعریف و اجرای طرح های خدمات مهندسی و طرح های پژوهش و نوآوری از جمله خدماتی است که در این مرکز پژوهشی به متقاضیان ارائه خواهد شد.

وی گفت: غنی سازی و پایدار سازی مواد غذایی، تولید محصولات رژیمی، غذای حلال، محصولات غذایی فراسودمند و ارتقاء ویژگی های حسی و احساس دهانی در محصولات غذایی از جمله زمینه های تحقیقاتی پیشنهادی پژوهشکده برای ادامه فعالیت های مشترک می باشد.

تگ ها: