ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. استفاده از سنسورهای کالریمتریک جهت پایش فساد در وبیناری تحت عنوان"بسته‌بندی‌های هوشمند"
  2. استفاده از سنسورهای کالریمتریک جهت پایش فساد در وبیناری تحت عنوان"بسته‌بندی‌های هوشمند"
  3. استفاده از سنسورهای کالریمتریک جهت پایش فساد در وبیناری تحت عنوان"بسته‌بندی‌های هوشمند"
  4. استفاده از سنسورهای کالریمتریک جهت پایش فساد در وبیناری تحت عنوان"بسته‌بندی‌های هوشمند"

وبینار علمی بسته‌بندی‌های هوشمند با ارائه دکتر لیلی نسرین کایا اوغلو، برگزار شد. این وبینار که با حضور علاقه‌مندان و اعضای هیات علمی و دانشجویان در محل سالن جلسات موسسه تشکیل شد دکتر کایا اوغلو عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع غذایی در دانشگاه فنی خاورمیانه (Middle East Technical University) در ترکیه به چالش‌های بازیافت پلاستیک در محیط‌زیست و ورود پلیمرهای زیست‌تخریب‌پذیر به حوزه بسته‌بندی مواد غذایی اشاره کرد و با ارائه مثال‌های کاربردی به معرفی بیوپلیمرهای مختلف مورداستفاده در این صنعت پرداخت. وی در ادامه، آخرین تحقیقات و نوآوری‌ها در حوزه بسته‌بندی‌های هوشمند ازجمله استفاده از سنسورهای کالریمتریک جهت پایش فساد در آبزیان،گوشت، تشخیص رطوبت در داخل بسته‌بندی، استفاده از نرم‌افزارهای موبایل برای تشخیص تقلبات و غیره ارائه گردید.

پس از پایان سخنرانی، با همراهی اعضای هیأت علمی و دانشجویان دکتری حاضر در جلسه، بحث و تبادل‌نظر در خصوص چالش‌ها و راهکارهای استفاده از بسته‌بندی‌های هوشمند در صنعت غذا صورت گرفت.

در این جلسه راهکارهای همکاری میان موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و دانشگاه فنی خاورمیانه در قالب تعریف طرح‌های مشترک تحقیقاتی و یا تبادل دانشجو مطرح و موردبررسی قرار گرفت. لازم به ذکر است که دانشگاه فنی خاورمیانه دانشگاهی دولتی در شهر آنکارا و یکی از مراکز تحقیقاتی آموزشی برجسته در ترکیه به شمار می‌رود.

تگ ها: