ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. رئیس شبکه آزمایشگاه های علمی ایران(شاعا): آزمایشگاه مرکزی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی یکی از تخصصی ترین آزمایشگاه های کشور است

رئیس شبکه آزمایشگاه های علمی ایران(شاعا): آزمایشگاه مرکزی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی یکی از تخصصی ترین آزمایشگاه های کشور است.

رئیس شبکه آزمایشگاه های علمی ایران(شاعا) گفت: آزمایشگاه مرکزی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی یکی از تخصصی ترین آزمایشگاه های کشور در حوزه صنایع غذایی است. به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی،

«دکتر محمدصادق علیایی» افزود: با گردآوری تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی کارآمد در این مجموعه، علاوه بر ارائه خدمات دقیق پژوهشی و آزمایشگاهی به صنعت غذای کشور، ظرفیت ارائه خدمات آزمایشگاهی به کل کشور را نیز دارد.

وی به تعامل مناسب این مؤسسه با سازمان ملی استاندارد، سازمان غذا و دارو و حفاظت محیط زیست اشاره و بیان کرد: اخذ مجوزهای لازم از این سازمان ها به عنوان آزمایشگاه های همکار و مجاز در زمینه آنالیز مواد غذایی، نقطه قوت این مجموعه به شمار می رود.

معاون دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به تحریم های اعمال شده علیه کشور و توانمندی این مرکز پژوهشی در ساخت تجهیزات و دستگاه های تخصصی آزمایشگاهی در زمینه صنعت غذا، خواستار انجام مهندسی معکوس توسط اعضای هیأت علمی این مؤسسه برای ساخت دستگاه های آزمایشگاهی وارداتی شد.

علیایی بر اخذ استاندارد ایزو 17025 برای آزمایشگاه های مؤسسه تاکید کرد و گفت: انجام آزمایش ها، با دقت و صحت بالا در آزمایشگاه های بخش دولتی فارغ از مشکلات کنونی فراروی سایر آزمایشگاه ها، باعث جلب اعتماد مشتریان و واحدهای نظارتی و سوق دادن آنها به سمت این آزمایشگاه ها شده است.

علیایی در پایان به زمینه گسترده فعالیت در صنعت غذا اشاره کرد و افزود: مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برای بهره گیری از فرصت های موجود در این صنعت نیاز به برنامه ریزی منسجم و هدفمند دارد.

تگ ها: