ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. بازدید مدیران دانشگاه دفاع ملی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی1
  2. بازدید مدیران دانشگاه دفاع ملی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی2
  3. بازدید مدیران دانشگاه دفاع ملی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی3
  4. بازدید مدیران دانشگاه دفاع ملی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی5
  5. بازدید مدیران دانشگاه دفاع ملی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی6

دبیر کل دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع، معاون آماد ستاد کل نیرو های مسلح و جمعی از مدیران وزارت دفاع از مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، «دکتر قدیر رجب زاده» در این بازدید گفت: طراحی جیره های غذایی مختلف جزو محورهای اصلی فعالیت های پژوهشی این مؤسسه به شمار می رود.
رئیس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی افزود: طرح های پژوهشی بسیاری با موضوع غذا داروها در این مؤسسه اجرا شده است که می توان از آنها در فرمولاسیون جیره های نظامی استفاده کرد.
وی همچنین به اجرای طرح غذای طیب در این مؤسسه اشاره و بیان کرد: با همکاری آستان قدس رضوی به دنبال ایجاد برند طیب برای مواد غذایی هستیم که می تواند با برتری نسبت به غذای حلال، به یک نشان جهانی تبدیل شود.
«سردار سرتیپ پاسدار مجید بکائی»، دبیر کل دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در بازدید از امکانات و دستاوردهای پژوهشی مؤسسه، خواستار فعالیت بیشتر در زمینه تشخیص محصولات غذایی تراریخته گردید و افزود: رفع مسائل مرتبط با محصولات غذایی تراریخته نیاز به عزم ملی دارد و به منظور هم افزایی و اقدام مؤثر در پیشبرد اهداف مورد نظر در زمینه محصولات تراریخته می بایست این فعالیت ها به صورت شبکه ای انجام شوند.
وی گفت: اقدامات این موسسه برای پیشبرد اصولی اهداف ملی نقشی تعیین کننده دارد اما پشتیبانی مالی این قبیل مراکز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانند بازوی توانمند مراکز مدیریتی در کشور باشند.
سردار بکائی همچنین با توجه به دستاوردها و توانمندی های مؤسسه، از کاربرد حسگرهای تشخیص آلاینده ها در بخش های مربوط به صنایع دفاع به عنوان نیاز ویژه نیروهای مسلح یاد کرد و بر توسعه همکاری بین دو سازمان تاکید نمود.
وی در پایان خواستار همکاری دو مجموعه برای تولید گندم و برنج با نشان طیب شد.

تگ ها: