ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. هفتمین کارگاه آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها به صورت مجازی برگزار می شود

پیرو اطلاع رسانی پیشین در خصوص برگزاری هفتمین کارگاه آسیا - اقیانوسیه پروبیوتیک ها (18 آذرماه 99 ) توسط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و انستيتو متخصصين صنايع غذايي آسيا اقيانوسيه APIFP ، اسامی سخنرانان بین المللی این رویداد به شرح ذیل اعلام می گردد:
•    پروفسور مارگارت بریتز از دانشگاه تاسمانی استرالیا؛
•    دکتر کی وانگ از دانشگاه گوئلف کانادا؛
•    پروفسور آیدا محمد از دانشگاه تکنولوژی مالزی؛
•    پروفسور هشام علی انشاسی از دانشگاه تکنولوژی مالزی؛  
همچنین دکتر حمید آهنچیان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دکتر داوود زعیم پژوهشگر دانشگاه ژجیانگ چین از جمله سخنرانان ایرانی این رویداد می باشند. این رویداد بین المللی از سال 2014 تاکنون در کشورهای نیوزلند، چین، ایران، ویتنام، مالزی، تایلند صورت پذیرفته که سومین دوره آن در سال 2016 در ایران به میزبانی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار گردید.  از علاقه مندان به شرکت در این رویداد درخواست می شود حداکثر تا تاریخ 10 آذر ماه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن اقدام نمایند. بدیهی است با توجه به برگزاری این کارگاه از طریق نرم افزار اسکایپ و محدودیت پذیرش  به کمتر از 50 نفر، اعم از شرکت کنندگان داخلی و بین المللی، پذیرش در کارگاه بر اساس اولویت زمانی دریافت فرم ثبت نام می باشد. 
همچنین به شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه از طرف انستيتو متخصصين صنايع غذايي آسيا اقيانوسيه APIFP اعطا خواهد شد. 
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این رویداد به آدرس https://7thappw.rifst.ac.ir و یا با شماره های 35425338-051 و 35425382-051 تماس حاصل فرمایید.

تگ ها: