ورود به بخش استارت آپ ها rocket

در رتبه بندی سالانه مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی که با ارزیابی عملکرد بیش از 372 رابط مراکز عضو این شبکه انجام می شود، رابط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی موفق به کسب رتبه هشتم رابطین برگزیده این شبکه شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، بر اساس اعلام پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی پس از ارزیابی عملکرد بیش از 372 رابط مراکز عضو این شبکه، 26 رابط برگزیده معرفی شدند که رتبه هشتم آنها به «مهندس سحر صالحی» به عنوان رابط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی اختصاص یافت.
در این ارزیابی، شاخص‌هایی مانند میزان تعامل رابط با شبکه آزمایشگاهی و نقش وی در میزان ارتباط با سایر مراکز عضو شبکه، تلاش رابط در راستای توسعه شبکه آزمایشگاهی و پیاده سازی سیاست های شبکه در آزمایشگاه، آشنایی با دستورالعمل‌ها و روال‌های شبکه، حضور در نشست سالانه رابطین و نحوه ارسال گزارش عملکرد و کیفیت آن، به عنوان معیارهایی برای بررسی و امتیازدهی در نظر گرفته شده است.
گفتنی است در سال 1398، 297 مرکز آزمایشگاهی در ارزیابی عملکرد این شبکه حضور داشته‌اند و بیش از 2میلیون و 600 هزار خدمت را به مشتریان گوناگون از جمله پژوهشگران، دانشجویان، صاحبان کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و صنایع ارائه کرده‌اند.
لازم به ذکر است جزئیات این ارزیابی، امتیاز و جایگاه مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و رابطین آن‌ها، در قالب کارنامه‌ای تهیه و برای مراکز ارسال می‌شود تا آزمایشگاه‌ها با تقویت نقاط مثبت و برطرف نمودن نقاط ضعف، مسیر رشد و توسعه خود را با کیفیت بهتری پیش گیرد.
 

تگ ها: