ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. حضور متخصصان سیزده کشور آسیا و اقیانوسیه در برگزاری هفتمین کارگاه بین المللی پروبیوتیک ها

هفتمین کارگاه بین المللی آسیا- اقیانوسیه پروبیوتیک ها توسط موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و انستيتو متخصصين صنايع غذايي آسيا اقيانوسيه APIFP به صورت مجازی با حضور شرکت کنندگانی از سیزده کشور آسیا و اقیانوسیه برگزار می گردد. 
به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، این رویداد علمی با هدف ارتقاء دانش و فراهم نمودن بستر مناسب برای تبادل یافته ها و دستاوردهای جدید علمی میان پژوهشگران، صنعتگران و دست اندرکاران حوزۀ پروبیوتیک ها و همچنین افزایش آگاهی در مورد تأثیر مثبت آن ها بر سلامت افراد، 18 آذرماه 99  برگزار می شود. 
انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند ایران، دانشگاه های جینان چین، فناوری مالزی، چولالانگکرن تایلند و هوشی مین سیتی ویتنام در برگزاری این کارگاه با موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی همکاری دارند.
شایان ذکر است این رویداد علمی - بین المللی از سال 2014 تاکنون در کشورهای نیوزلند، چین، ایران، ویتنام، مالزی و تایلند برگزار شده که سومین دوره آن در سال 2016 در ایران و به میزبانی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار گردید.
 از علاقه مندان دعوت می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت این رویداد به آدرس https://7thappw.rifst.ac.ir و یا با شماره های 35425338-051 و 35425380-051 تماس حاصل فرمایند.
 

تگ ها: