ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. در موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی؛ خدمات آزمایشگاهی در حوزه صنایع غذایی با تخفیف 10 درصدی ارائه می‌شود

آزمایشگاه مرکزی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، خدمات آزمایشگاهی را با تخفیف 10 درصدی به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه می‌کند.
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، این موسسه کلیه خدمات آزمایشگاه مرکزی را با تخفیف 10 درصدی در اختیار اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه می دهد.
آزمون‌های تخصصی بر روی مواد خوراکی و آشامیدنی شامل اندازه گیری فلزات سنگین به روش جذب اتمی، اندازه گیری مایکوتوکسین‌ها به روش HPLC، اندازه گیری و تعیین پروفایل اسیدهای چرب، استرول های گیاهی، اندازه گیری آنتی اکسیدان ها، افزودنی های غذایی از جمله رنگ‌ها و آزمایش های فیزیکوشیمیایی در این مجموعه آزمایشگاهی ارائه می‌شود.
تجهیزات آزمایشگاهی متنوع چون پلاسمای جفت شده القایی، طیف سنج جذب اتمی، کروماتوگرافی گازی- طیف سنج جرمی، کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا، اسپکتروفتومتری مرئی- فرابنفش و دستگاه اندازه گیری BOD در این مجموعه خدمات ارائه می‌دهند.
شایان ذکر است که تخفیف 10درصدی خدمات آزمایشگاهی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی از عید فطر آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت. 
فهرست کامل خدمات آزمایشگاهی، تجهیزات و نحوه بهره‌مندی از این خدمات در پایگاه اینترنتی موسسه صنایع غذایی به آدرس https://rifst.ac.ir/Portal/page/5 قابل مشاهده است.
 

تگ ها: