ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. پیام وزیر علوم به مناسبت فرا رسیدن ۳ خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام دکتر محمدعلی زلفی‌گل به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

"تقویم این سرزمین هم‌چون آیینه‌ای زلال، گویای سربلندی و غرور ملتی بوده است که به میهن خویش عشق ورزیده‌اند و بنا به آموزه‌های دینی، همواره دل در گرو خاک و آیین خویش داشته‌اند.

حماسه‌ی سوم‌خرداد از درخشان‌ترین جلوه‌های مقاومت است که دانش‌آموختگان مدرسه‌ی امام خمینی (ره) با تکیه بر غیرت و شرف خویش و با اتکال به آیه‌ی شریفه‌ی «اِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفّاً کَاَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ» از تقدیم جان دریغ نکردند و امیدوار به وعده‌ی «بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» از هیمنه‌ی ابرهه‌ی زمان نهراسیدند و دست اهریمن اشغال‌گر را به ذلّت و زبونی از خاک خونین خرمشهر کوتاه کردند.

نکوداشت حماسه‌ی سوم خرداد، تعظیم فروتنانه به زنان، مردان و جوانانی ا‌ست که تا همیشه نام ماندگارشان از ماذنه‌های مسجد جامع خرمشهر شنیده می‌شود.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیش از همیشه خود را مکلف می‌داند که در شناخت آن واقعه‌ی عظیم، و درس‌آموزی از مجاهدت‌های پیروزمندانه و ترویج روحیه‌ی مقاومت الگوسازی نماید و با تأکید بر جهاد علمی در نظام آموزشی رویدادی متمایز بیافریند.

با شهیدان عملیات غرورآمیز بیت‌المقدس پیمان می‌بندیم که یک قدم از آرمان‌ها و آرزوهای مقدس انقلاب اسلامی عقب ننشینیم و در پرتو مهر ماندگار رهبر فرزانه‌ی خویش که همواره به عظمت دانشگاه و اعتزاز دانشگاهیان تاکید داشته‌اند، به سربلندی ایران اسلامی خواهیم اندیشید."

تگ ها: