ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. بیانیه موسسه در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه

موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید جنایت جدید اسرائیل علیه ملت فلسطین و حمله وحشیانه به غزه و بیمارستان "المعمدانی"  خطای محاسباتی صهیونیست‌ها را موجب کوتاه شدن مسیر فروپاشی رژیم اشغالگر دانست.

جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از روزهای گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضد بشری آغازشده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای آن‌ها کنار زد.

بدون شک این کشتارها خشم مسلمانان و آزادیخواهان جهان را بر سر سفاکان آوار خواهد کرد و طومار ظلم و ستم آنان را در هم خواهد پیچید.

موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ضمن محکوم کردن توحش و سبعیت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مجروحان و کادر پزشکی اعلام می‌دارد: ظلم‌ و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده‌ متکی به امداد الهی سرانجام‌ پیروزی را محقق خواهد کرد.

 قدرت ، قوّت و اقتدار جبهه مقاومت، ثمره مجاهدت و شهادت‌طلبی است و این حقیقت هرروز روشن‌تر می‌شود که “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد”.  

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

تگ ها: