ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. همگام با اجرای طرح دستیار فناوری در سراسر کشور؛ موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و پارک علم و فناوری خراسان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و پارک علم و فناوری خراسان در راستای اجرای طرح دستیار فناوری، همگام با سایر مراکز زیر مجموعه وزارت علوم و با هدف فراهم نمودن بستری مناسب برای تربیت نیروی متخصص و ایجاد اشتغال در کشور، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، «طرح دستیار فناوری» از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای رفع چالش‌های اشتغال در جامعه، استفاده کاربردی و هدفمند از آموزه‌های دانشجویان، شکل گیری دانشگاه جامعه محور و کارآفرین، ایجاد انگیزه و نشاط در دانشجویان و همچنین تربیت نیروی متخصص برنامه ریزی شده و در حال اجرا می باشد.

در این راستا موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی و پارک علم و فناوری خراسان به منظور گسترش زمینه های همکاری مشترک و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای ساماندهی و اجرایی نمودن این طرح تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

هدف از امضای این تفاهم نامه ایجاد فرصت شغلی برای دانشجویان در واحدهای فناور، تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع در روند انتقال فناوری، تقویت شرکت های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی متخصص، افزایش اثر بخشی فارغ التحصیلان در داخل کشور و جلوگیری از خروج نخبگان و همچنین بهره مندی از پتانسیل های مشترک میان دو مجموعه می باشد.

شایان ذکر است آموزش و فراهم آوردن زمینه های توانمند سازی دانشجویان، حمایت مادی و معنوی و نیز صدور گواهی پایان دوره طرح دستیار فناوری از جمله تعهدات طرفین در اجرای این طرح به شمار می رود.

تگ ها: