ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. بازدید معاونت علوم وتحقیقات وفناوری از بخشهای مختلف آزمایشگاهی موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی

دکتر محمد مهدی‌نژاد نوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح، روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه از بخش‌های مختلف مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی بازدید کرد. مهدی‌نژاد نوری ضمن اشاره به سابقه طولانی فعالیت‌های مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، گفت: "این مؤسسه با تکیه بر دانش و تجربه چندین ساله خود، توانسته است نقش مهمی در توسعه علمی و پژوهشی کشور ایفا کند و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و کادر متخصص، به دستاوردهای قابل‌توجهی در حوزه علوم و صنایع غذایی دست یابد.

 وی در ادامه بیان داشت: "ظرفیت‌های آزمایشگاهی مؤسسه می‌تواند در بحث نظارت بر تولید مواد غذایی ناسالم به کار گرفته شود و نمونه‌های صادراتی در آزمایشگاه‌های این مؤسسه مورد آنالیز قرار گیرد تا با اطمینان خاطر صادرات این محصولات صورت پذیرد."

دکتر جواد فیضی، معاون پژوهش و فناوری مؤسسه پژوهشی، ضمن معرفی ظرفیت‌های علمی و عملی مؤسسه، به همکاری‌های گسترده مؤسسه با حوزه علوم، تحقیقات و فناوری وزارت دفاع در قالب طرح جهاد علمی اشاره کرد. در جریان این بازدید، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح و تیم همراه ایشان از بخش‌های مختلف آزمایشگاهی بازدید کردند و با روند انجام کارهای علمی و خدمات آزمایشگاهی مؤسسه آشنا شدند.

تگ ها: