ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. پیام تبریک به نهمین رئیس جمهور منتخب مردم توسط ریاست موسسه

بدینوسیله انتخاب دکتر مسعود پزشکیان، به عنوان نهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران را به همه مردم ایران و اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید داریم، زمینه توسعه و پیشرفت ایران عزیز فراهم آید.

امروز کشور بیش از هرچیزی نیاز به امید، اتحاد و کار روز افزون در عرصه های گوناگون به خصوص پژوهش و فناوری دارد که موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی با پشتوانه بیش از چهار دهه فعالیت پژوهشی و اجتماعی برای این مهم اعلام می‌دارد از همه ظرفیت های خود برای توسعه و همکاری با ریاست اجرایی کشور استفاده کرده و تلاش خود را برای ارتقاء جایگاه صنایع غذایی کشور با همکاری و تعامل روزافزون با چهاردهمین دولت ایران خواهد داشت.

امیدواریم با کارهای تحولی دولت جدید، کشور عزیزمان شاهد دوران جدیدی از پیشرفت و توسعه همه‌جانبه باشد. بی شک در دوره جدید، بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و توانمندی نیروهای متخصص و متعهد از همه سلایق سیاسی و نخبگان فکری کشور به ویژه جوانان انقلابی و مؤمن با رویکرد شایسته سالاری، عدالت محوری، فسادستیزی و اولویت بخشی به موضوعات اقتصادی، توسعه تعاملات موثر و هدفمند منطقه ای و بین المللی نوید بخش تداوم تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان طی سال های پیش رو خواهد بود.

موفقیت و سربلندی جنابعالی را از صمیم قلب آرزومندیم و نیز از خداوند متعال دوام عزت و توفیقات روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با توسل به ذوات مقدس معصومین علیهم‌السلام مسألت می‌نمایم. و من الله التوفیق سید محمد علی رضوی رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی بدینوسیله انتخاب دکتر مسعود پزشکیان، به عنوان نهمین ریاست جمهوری اسلامی ایران را به همه مردم ایران و اعضاء هیئت علمی و یاوران علمی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید داریم، زمینه توسعه و پیشرفت ایران عزیز فراهم آید.

امروز کشور بیش از هرچیزی نیاز به امید، اتحاد و کار روز افزون در عرصه های گوناگون به خصوص پژوهش و فناوری دارد که موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی با پشتوانه بیش از چهار دهه فعالیت پژوهشی و اجتماعی برای این مهم اعلام می‌دارد از همه ظرفیت های خود برای توسعه و همکاری با ریاست اجرایی کشور استفاده کرده و تلاش خود را برای ارتقاء جایگاه صنایع غذایی کشور با همکاری و تعامل روزافزون با چهاردهمین دولت ایران خواهد داشت. امیدواریم با کارهای تحولی دولت جدید، کشور عزیزمان شاهد دوران جدیدی از پیشرفت و توسعه همه‌جانبه باشد.

بی شک در دوره جدید، بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و توانمندی نیروهای متخصص و متعهد از همه سلایق سیاسی و نخبگان فکری کشور به ویژه جوانان انقلابی و مؤمن با رویکرد شایسته سالاری، عدالت محوری، فسادستیزی و اولویت بخشی به موضوعات اقتصادی، توسعه تعاملات موثر و هدفمند منطقه ای و بین المللی نوید بخش تداوم تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان طی سال های پیش رو خواهد بود. موفقیت و سربلندی جنابعالی را از صمیم قلب آرزومندیم و نیز از خداوند متعال دوام عزت و توفیقات روزافزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با توسل به ذوات مقدس معصومین علیهم‌السلام مسألت می‌نمایم.

و من الله التوفیق

سید محمد علی رضوی

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

تگ ها: