ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. پیام رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به مناسبت روز دانشجو
  2. پیام رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به مناسبت روز دانشجو

رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر‌ را به دانشجویان گرامی و جامعه دانشگاهی کشور تبریک گفت. 
به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، متن پیام تبریک دکتر «سید محمد علی رضوی» به شرح ذیل است:

«بسمه تعالی»


16 آذر ماه روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی، فرصتی است مغتنم برای تکریم مقام و منزلت دانشجویانی که همواره نقش فعال و موثری در پیشرفت و توسعه علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور عزیزمان ایران داشته اند.
امروزه با پیشرفت های روز افزون جامعه جهانی در علوم مختلف و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری، از جامعه دانشگاهی و دانشجویی انتظار می رود تا با تلاش و همت مضاعف این کشور را به جایگاهی شایسته برسانند تا الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت را به نمایش بگذارند.
در این میان ارتباط مستقیم صنعت غذا با ایمنی مواد غذایی و سلامت جامعه، مسئولیت و ضرورت توجه ویژه جویندگان علم به حل چالش‌های موجود را در این عرصه دوچندان می کند که در این زمینه تعامل سازنده جویندگان علم صنایع غذایی با صنعتگران و نهادهای دولتی، استمرار در امر آموزش و بهره گیری از تجارب سایر کشورها می تواند راهگشای موثری برای دستیابی به امنیت و ایمنی مواد غذایی باشد.
امیدوارم كه همواره با انگیزه‌ای والا برای ساختن جامعه‌ای سالم و نشاطی پیوسته برای خدمت به میهن عزیزمان، در سایه همت عالی آینده ای روشن را رقم زده و سربلندی و سرفرازی بیش از پیش ایران اسلامی محقق شود.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت مقام دانشجو، این روز را به دانشجویان دکتری پژوهش محور موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، اساتید و دانشگاهیان گرامی تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی از خداوند متعال خواستارم .


دکتر سید محمد علی رضوی
رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

 

تگ ها: