ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی
  2. بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی
  3. بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی
  4. بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی
  5. بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

به منظور گسترش همکاری های فی مابین و ارائه خدمات تقاضامحور به صنایع غذایی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی، رئیس این مؤسسه در جریان این بازدید گفت: غالب طرح های پژوهشی که در مؤسسه تصویب و اجرا می شوند تقاضا محور هستند.

«دکتر قدیر رجب زاده» ادامه داد: بیش از 95 درصد طرح های ذکر شده موفق هستند و به نتیجه مطلوب می رسند که این میزان با توجه به ریسک پذیر بودن پژوهش قابل توجه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 157 قرارداد همکاری در این موسسه در حال اجرا است که شامل شرکت هایی نظیر عالیس، مهراد چاشنی، انجمن تخصصی صنایع همگن تولیدکنندگان نبات، قند و شکر خراسان رضوی، اتحادیه تعاونی های تولیدکنندگان لبنی خراسان رضوی و سایر موارد  می شود.

رجب زاده بیان کرد: علاوه براین، با توجه به نیروی انسانی متخصص و تجهیزات آزمایشگاهی موجود در این موسسه، خدمات مشاوره های  فنی و تخصصی به متقاضیان واحدهای صنعتی و دانشگاهیان ارائه می شود.

«دکتر سید مهدی زیارت نیا»، معاون پژوهشی مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی نیز گفت: کمتر از 10 درصد واحدهای صنایع غذایی فعال در کشور دارای R&D هستند که به دلیل خلاء موجود در این زمینه این موسسه اقدام به ایجاد R&D مشترک با صنایع متقاضی نموده است.

زیارت نیا افزود شبکه ملی پژوهش و فناوری در صنایع غذایی در این موسسه مستقر است که ظرفیت خوبی برای هم افزایی و درآمدزایی در صنعت غذا می باشد.

در ادامه «رضا شجاعی»، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی بر فعال سازی شبکه ملی پژوهش و فناوری در صنایع غذایی در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری با هدف تمرکز بر آموزش برای ایجاد تفکر نو و تولید محصولات غذایی جدید تاکید کرد.

وی خواستار همکاری در برگزاری استارت آپ های تقاضا محور شد و افزود: پژوهش برای حل مشکلات صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و می بایست پژوهش ها با آگاهی از نیازهای فعالان صنعت غذا انجام شود تا شاهد ارتباطی مستمر میان صنعت و مراکز پژوهشی باشیم.

تگ ها: