ورود به بخش استارت آپ ها rocket

به نام خدا

با سلام و احترام،

بر اساس مصوبه هیئت مدیره انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند مبنی بر راه اندازی شعبه انجمن در شمال شرق کشور و نظر به درخواست رئیس هیئت مدیره انجمن مزبور از موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی بمنظور تشکیل کمیته اولیه راه اندازی این شعبه و برنامه ریزی لازم در خصوص موضوع با همکاری کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم، 

بدینوسیله به استحضار می رساند جلسه هیات موسس انجمن پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند شاخه شمال شرق کشور با حضور ریاست محترم انجمن در روز چهارشنبه مورخه 1396/12/09، از ساعت 9 لغایت 11 در محل سالن جلسات این  موسسه برگزار می گردد. در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص اهداف تشکیل این شاخه و زمینه های گسترش فعالیت انجمن، انتخابات هیئت مدیره شاخه شمال شرق با حضور اندیشمندان و متخصصین این حوزه انجام خواهد گردید. 

لذا از کلیه متخصصین و صاحبنظران حوزه ذی ربط دعوت می گردد تا با حضور ارزشمند خود و شرکت در این انتخابات بر غنای جلسه بیفزایید. 

امید است به یاری خداوند و با حضور فعالانه متخصصین ذی ربط، تشکیل شعبه شمال شرق این انجمن تخصصی موجب توسعه، پیشرفت و دستیابی به دست آوردهای ارزشمند علمی، صنعتی و تجاری در حوزه پروبیوتیک ها و غذاهای فراسودمند در سطح منطقه خراسان بزرگ گردد. 

 جهت هماهنگی از متخصصین حوزه های مربوطه و علاقه مندان به شرکت در این رویداد علمی درخواست می گردد مراتب را به دفتر همکاری های علمی بین المللی موسسه به شماره 05135425382 و یا 05135425338 و یا آدرس پست الکترونیکی a.rahimian@rifst.ac.ir اطلاع دهند. 

قدیر رجب زاده

رئیس موسسه

تگ ها: