ورود به بخش استارت آپ ها rocket
  1. گرامیداشت روز کارمند و تقدیر از کارمندان نمونه در مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی

گرامیداشت روز کارمند و تقدیر از کارمندان نمونه در مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی به مناسبت روز کارمند، مراسمی در مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی برگزار شد که طی آن از کارمندان نمونه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور هیات رئیسه و کارمندان مؤسسه همراه بود، دکتر سید محمد علی رضوی، رئیس مؤسسه در سخنرانی خود ضمن تبریک این روز به تمامی کارکنان، نقش ارزنده و تاثیرگذار کارمندان در پیشبرد اهداف و موفقیت‌های مؤسسه را مورد تاکید قرار دادند.

ایشان در سخنانی بیان کردند: "موفقیت و پیشرفت هر مجموعه‌ای، وابسته به تلاش‌ها و تعهد کارمندان آن است. کارمندان این مؤسسه با پشتکار و سخت‌کوشی خود، نقش بسیار مهمی در دستیابی به اهداف ما داشته‌اند و تقدیر از آنان کمترین اقدامی است که می‌توانیم برای ارج نهادن به زحماتشان انجام دهیم."

وی با بیان این که قدردانی از تعدادی از کارکنان به عنوان افراد برتر، هرگز به معنای کم ارزش تلقی کردن خدمات دیگرکارکنان نیست، تصریح کرد: این مراسم در واقع تلاشی جهت ارتقاء انگیزه به منظور خدمت بهتر و بیشتر در موسسه پژوهشی علوم وصنایع غذایی است.

در ادامه این مراسم، از کارمندان نمونه مؤسسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ویژه تجلیل به عمل آمد. این رویداد، فرصتی برای ایجاد انگیزه و تقویت همبستگی در میان اعضای مؤسسه فراهم آورد.

تگ ها: